Serviceverzoek

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht binnen 2 dagen na ontvangst van de fiets via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Wilt u bij uw service verzoek alle onderstaande gegevens vermelden voor een snelle en adequate reactie? Wij streven er naar om uiterlijk binnen 4 werkdagen een reactie te geven op uw klacht.

 
- Omschrijving van de klacht + eventuele foto's.
- Uw ordernummer en het bestelde product.
- Uw naam.
- Uw adres.
- Uw woonplaats.
- Uw telefoonnummer waar u overdag op te bereiken bent.
- Uw e-mail adres.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Omafiets.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Omafiets.nl is aangesloten bij Stichting Webshop Keurmerk en Stichting Thuiswinkel Waarborg, de algemene voorwaarden leest u hier. Zie ook artikel 14 van de Algemene Voorwaarden inzake de klachtenprocedure.